17 Mei 2010

KEJOHANAN PING PONG MSSD ZON BANDAR PONTIAN




Pada 1 April 2010 yang lalu telah berlangsungnya Kejohanan Ping Pong MSSD Zon Bandar Pontian. Kejohanan ini berlangsung di Dewan SJK (c) Bin Chong, Pontian. Kejohanan ini telah dosertai oleh 11 sekolah dari dari Zon Bandar Pontian. Sekolah yang menyertai kejohanan ini ialah SJK (c) Pei Chun 1 & 2, SJK (c) Gau San, SJK (c) Tah Tong, SJK (c) Chi Chih, SJK (c) Chien Hwa, SJK (c) Chung Hwa, SK. Pt. Kudus, SK. Bandar Pontian, SK. Pontian Besar, dan SJK (c) Bin Chong.

Kejohanan ini terbahagi kepada beberapa kategori iaitu Kategori Lelaki Terbuka Perseorangan, Perempuan Terbuka Perseorangan, Lelaki Bukan Cina Terbuka Perseorangan dan Perempuan Bukan Cina Perseorangan.

Bagi SJK (c) Chung Hwa, kami telah menghantar wakil seramai 3 orang iaitu Ser Shao Peng, Ser Shao Ching, dan Neo Yeong Heng. Walaubagaimanapun ketiga-tiga wakil gagal mendapat tempat dalam kejohanan tersebut. Namun mereka telah menunjukkan semangat yang cekal dan memberikan tentangan yang agak sengit kepada lawan mereka. Apa yang penting ialah semangat tidak mudah mengalah mereka. Mungkin pada lain kali SJK (c) Chung Hwa akan mendapat tempat dan memenangi kejohanan ini.

Hidup SJK (c) Chung Hwa!!!!

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan